Body motions in creative activities
- 作成日:2013年11月17日 最終更新日:2013年11月17日
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提出者情報
データジャケットの題名 | Body motions in creative activities |
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データの所在・所有者 | Ohsawa laboratory |
データ収集方法やコスト | By use of Kinect, the motions of the heads and bodies of were collected for subjects working on a creative jobs such as creating new ideas for businesses on smartphones. |
データの共有について | その他 |
データの共有について (その他を選ばれた方) |
データの分析・シミュレーションについて
データの種類 | 時系列 表 |
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データの変数(パラメーター)の変数名 | 20 POINTS INCLUDING SHOULDERS(X-AXIS)|20 POINTS INCLUDING HEAD(X-AXIS)|20 POINTS INCLUDING BODY(Y-AXIS)|20 POINTS INCLUDING LEGS(Z-AXIS)|20 POINTS INCLUDING LEGS(X-AXIS)|20 POINTS INCLUDING ARMS(Z-AXIS)|20 POINTS INCLUDING HEAD(Z-AXIS)|20 POINTS INCLUDING SHOULDERS(Z-AXIS)|20 POINTS INCLUDING HEAD(Y-AXIS)|20 POINTS INCLUDING BODY(Z-AXIS)|20 POINTS INCLUDING ARMS(Y-AXIS)|20 POINTS INCLUDING ARMS(X-AXIS)|20 POINTS INCLUDING BODY(X-AXIS)|20 POINTS INCLUDING SHOULDERS(Y-AXIS)|20 POINTS INCLUDING LEGS(Y-AXIS) |
データの概要説明 | The motions of subjects working on a creative jobs --- such as creating new ideas for businesses on smartphones. |
想定しているデータの分析・シミュレーションプロセス | This is secret! |
想定しているデータの分析・シミュレーションプロセスの結果 (データ分析結果/ツールの出力/典型例など) | Top secret! |
上記の分析・シミュレーションプロセス以外に期待する分析 |
その他
自由記述 | |
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入手したいデータ/ツール | |
可視化情報 | |
サンプルデータ |
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