Single tap pointer precision score of human players on a touch screen

  • 作成日:2021年07月01日 最終更新日:2021年07月01日
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提出者情報

データジャケットの題名 Single tap pointer precision score of human players on a touch screen
データの所在・所有者 Iraka / / / self collected from experiment
データ収集方法やコスト LeapMotion sensor / hand recorded result
データの共有について 一般的に共有してよい
データの共有について (その他を選ばれた方)

データの分析・シミュレーションについて

データの種類 数値
データの変数(パラメーター)の変数名 frequency|accuracy
データの概要説明 number of objects per sec - accuracy percentage
想定しているデータの分析・シミュレーションプロセス hardware setup: LeapMotion tracking hands, count the accuracy of points touched after 5 mins. Points occur at a certain pattern selected from a beatmap database.
想定しているデータの分析・シミュレーションプロセスの結果 (データ分析結果/ツールの出力/典型例など) How ordinary people's accuracy drops when the points on the screen shows faster. Use the peak of 2nd-order derivative to decide the turn of the accuracy change so that the mid-value of ordinary people start to feel stressed clicking the points right.
上記の分析・シミュレーションプロセス以外に期待する分析 Used for skill evaluation on touchscreens, like checking if the behavior follows the Fitts's law. Can also be used to evaluate the skill level of touchscreen game players.

その他

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